FİKİRSEL DİJİTAL PAZARLAMA

Geride bıraktığımız 10 senede, pazarlama dünyasında köklü değişiklikler oldu. Sürekli gelişen teknoloji, ucuzlayan bilgisayar fiyatları, artan internet bant genişlikleri, akıllı telefon ve tabletlerin yaygınlaşması, bütün yaşamımızı etkilediği gibi, satın alma alışkanlıklarımızı da değiştirdi. Haliyle, pazarlama alanında da, değişen bu alışkanlıklar doğrultusunda, dijitale doğru bir kayma yaşandı.

NEDİR BU “DİJİTAL” PAZARLAMA?

Dijital pazarlama, marka, ürün ya da hizmetlerin, dijital teknolojiler kullanılarak,  hedefli, ölçülebilir, etkileşimli bir şekilde pazarlanmasına verilen isimdir. Bünyesinde, SEO (arama motoru optimizasyonu), SEM (arama motoru pazarlaması), influencer pazarlama, içerik pazarlama, içerik otomasyonu, kampanya pazarlama, e-ticaret pazarlama, sosyal medya pazarlama, sosyal medya optimizasyonu, e-posta pazarlama, tanıtım reklamcılığı, e-kitap, oyun gibi dijital medyanın pek çok formunu kapsar.

dijital pazarlama süreci

Bir “Dijital Pazarlamacı” nasıl düşünür?

dijital-pazarlama-dusuncesi

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

SEO, arama motorlarında, bir web sitesinin organik sıralamasını yükseltmek için yapılan iyileştirme çalışmalarına verilen isimdir. Kesinlikle çok önemlidir. Bununla birlikte, bir dijital pazarlamacı için kritik soru şudur: Kazanç yoksa, tek başına sıralama ne ifade eder?

Dönüşüm (conversion) Optimizasyonu

SEO sitenize trafik getirir, ancak bütün bu trafik paraya  (ya da arzulanan kazanca) dönüşmüyorsa, ne anlam ifade eder ki? Dijital pazarlama uzmanınız olarak, size KAZANÇLI trafik getiririz. Bunu yapabilmek için ne mi gerekir? Lütfen okumaya devam edin…

Web Tasarım

Web tasarım konusunda bilgili dijital pazarlama uzmanınız olarak, size sadece markanızı en uygun şekilde temsil eden, harikulade güzellikte web siteleri tasarlamakla kalmaz; aynı zamanda dönüşüme (conversion) en uygun tasarım prensiplerini de uygulayarak, verimlilik ve kazanç artışı sağlarız.

Özgün içerik

Dijital pazarlama uzmanınız olarak, kalemimize güveniriz ve size daha fazla trafik ve dönüşüm (conversion) sağlayacak özgün içerikler oluşturmanıza yardımcı oluruz.

Sosyal Medya

Bazı nişler için en önemli ve kazançlı kanal, Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram gibi sosyal ağlardan gelen trafiktir. Bir çok işletme, sosyal medya hesaplarını kendi yönetse de, dijital pazarlama uzmanınız olarak sosyal medyayı bir son kullanıcı olarak kullanmak ile bir işletme olarak kullanmak arasındaki farkı çok iyi biliyoruz.

Analytics

Analytics, dönüşüm (conversion) optimizasyonu ile birlikte kullanıldığında, dijital pazarlama uzmanınız olarak bize, trafiğin nerelerden geldiği ve en karlı kanalların hangileri olduğu konusunda çok önemli bilgiler verir.

Reklam

AdWords, Facebook, Instagram reklamı gibi araçlar ile online reklam vermek  birçok işletme için hala hesap kurup, çalıştırıp, ondan sonra da unutmanın ötesine geçemiyor. Dijital pazarlama uzmanınız olarak, tıklama başına maliyet (CPC) oranlarınızı düşürebileceğimizi, aynı zamanda dönüşüm (conversion) oranlarınızı arttırabileceğimizi biliyor musunuz?

Doğru strateji ve bütçe?

Dijital pazarlama stratejileri ve bütçeniz doğru belirlenip, yönetildiğinde, elde edeceğiniz zaman ve para tasarrufunu hiç düşündünüz mü?

Dijital Pazarlama desteği almak istiyorum!